Prekių pristatymas ir grąžinimas

Užsakymams pristatyti mes naudojamės “Venipak” ir “UPS” paslaugomis. Užsakymo pristatymo terminas 2 savaitės namų tekstilės gaminiams, rūbams ir 2-4 savaitės baldams.

Mes norime įsitikinti, kad užsakymas jus pasiekia, todėl prašome jūsų parašo, kai jį pristatome.

Jei įsigijote pirkinį iš mūsų internetinės svetainės, mes jums kuo greičiau pranešime el. paštu, patvirtindami, kad gavome užsakymą, ir pateiksime užsakymo numerį. Po šio patvirtinimo, jei jums reikės daugiau informacijos apie jūsų užsakymą, susisiekite su mumis el. paštu info@linooworld.com, nurodydami užsakymo numerį, ir mes atsakysime į visus iškilusius klausimus.

Mes jus kuo greičiau informuosime el. paštu arba telefonu iškilus nesklandumams: jei jūsų užsakytų prekių nėra, jei nustatysim produkto ar kainos klaidą, jei negalime gauti autorizacijos iš jūsų kreditinės kortelės arba negalime apdoroti užsakymo dėl nenumatytų priežasčių.

Kai jūsų užsakymas bus paruoštas ir išsiųstas, mes jus informuosime el. paštu išsiųsdami jums kurjerio informaciją, kad galėtumėte stebėti pristatymo eigą.

Mes norime, kad būtumėte visiškai patenkinti užsakymu. Jei ne – jūs bet kada galite grąžinti užsakymą, jeigu prekė nėra naudota ir yra originalioje pakuotėje. Gavę užsakymą, apžiūrėkite prekes ir patikrinkite ar užsakymas pagal pateiktą važtaraštį yra baigtas. Jei iškilo problemų dėl jūsų užsakymo, praneškite mums kuo greičiau. Grąžinimas turi būti atliktas per 14 dienų nuo jūsų užsakymo gavimo.

Norėdami grąžinti užsakymą ar jo dalį, informuokite mums el. paštu info@linooworld.com ir mes jums atsiųsime grąžinimo formą, kurią reikės užpildyti. Užpildykite formą, nurodykite grąžinimo numerį ir išsiųskite mums atgal pristatymo formoje nurodytu adresu. Prekių grąžinimo išlaidos bus jūsų. Jūs esate atsakingi už tai, kad prekės mus pasiektų tokios būklės, kokios buvo gautos, todėl prašome naudoti saugų siuntimo būdą. Grąžinamos lėšos bus mokamos pagal pradinę mokėjimo formą.

Mes negrąžiname kurjerių išlaidų, išskyrus atvejus, kai prekės yra pažeistos ar netinkamai pristatytos.

Stengsimės kuo greičiau patvirtinti ir susitvarkyti su jūsų grąžinimu, tačiau šventiniais laikotarpiais prašome mums suteikti šiek tiek daugiau laiko, 21 dieną pilnai užbaigti grąžinimą.

„linoo“ neprisiima atsakomybės už prekes, kurios nepasiekia mūsų grąžinimo skyriaus.